Klantenservice

Bij De Driesprong bent u als klant, zeer belangrijk. Daarom willen wij zoveel mogelijk service verlenen. Bij onze medewerkers kunt u altijd uw vragen en opmerkingen kenbaar maken. Bij de receptie kunt u terecht voor o.a.:

• advies, informatie en eventuele klachten
• ruilen of retourneren van artikelen
• reparaties
• cadeaubonnen

Niet goed, geld of kadobon terug

Wij besteden de grootste zorg aan de kwaliteit van onze producten. Toch kan het gebeuren dat uw aankoop achteraf niet bevalt. U kunt dan altijd uw artikel op vertoon van de kassabon binnen 8 dagen retourneren of ruilen bij de receptie, waarna u uw geld of nieuw product retour krijgt. Levert u uw artikel pas na 10 dagen in dan ontvangt u een kadobon ter waarde van het aangeschafte product. U kunt levende producten, zoals planten en vissen niet retourneren, behalve als er na aankoop iets mee blijkt te zijn. Het in te leveren product dient in de originele verpakking te zitten en mag nog niet gebruikt zijn. Heeft u het product aangekocht met een kadobon, dan ontvangt u ook weer een kadobon terug. Afgeprijsde artikelen worden niet retour genomen. Let op! Kerstartikelen kunt u na 8 december niet meer retourneren of ruilen!

Garantietermijn

Sommige artikelen, zoals (tuin)gereedschap, tuinmeubels en vijverartikelen hebben een garantietermijn. De lengte van het garantietermijn is en de voorwaarden daarvan zijn afhankelijk van onze leverancier en kunt u terugvinden op de verpakking of in de gebruiksaanwijzing.

Wanneer vervalt de garantie?

De garantie vervalt als het defect is ontstaan door ondeskundig of oneigenlijk
gebruik, verwaarlozing, aansluiten op de verkeerde netspanning en door vallen of
stoten. Ook als u geprobeerd heeft om het artikel zèlf te repareren of dit heeft laten doen door een niet Driesprong reparateur, kunt u geen aanspraak meer maken op de garantie.